Adatvédelmi szabályzat
Utoljára frissítve: 2024.04.23
A jelen Adatvédelmi Szabályzat szabályozza az ÁDÁM TAMÁS E.V. által nyújtott termékek, szolgáltatások, tartalmak, funkciók, technológiák stb. használatát, székhelye és címe pedig Magyarország, NYÍREGYHÁZA 4400, SARKANTYÚ UTCA, 9. 3 EM. 9 AJTÓ, UIN 54767519 alatt.
Amikor a szabályzat "mi", "minket" vagy "a miénket" említi, az ÁDÁM TAMÁS E.V.-re, az Ön személyes adatainak adatkezelőjére utal.
A "Elfogad" vagy "Igen" kifejezésekkel kísért gombra vagy jelölőnégyzetre kattintva, amelyeket az „Elfogadom” vagy „Elfogadás” kifejezés követ, és amelyeket az alábbiak szerint az elektronikus aláírásának elfogadásaként tekint, az EU 910/2014 számú rendelet 3. cikkének 10. bekezdése szerint, hozzájárulását adja jelen Adatvédelmi Szabályzathoz való kötöttségéhez.
Jelen Adatvédelmi Szabályzat elfogadásával kifejezetten beleegyezik személyes adatainak felhasználásába és közzétételébe, és utasít minket, hogy ezeket a cselekedeteket jelen Adatvédelmi Szabályzatban leírt módon hajtsuk végre.
Általános rendelkezések
1.1. Jelen Adatvédelmi Szabályzat szerves részét képezi az ÁDÁM TAMÁS E.V. Általános Szerződési Feltételeinek.
Mi, az ÁDÁM TAMÁS E.V., UIN 54767519 számmal, székhellyel és címmel Magyarországon, NYÍREGYHÁZA 4400, SARKANTYÚ UTCA, 9. 3 EM. 9 AJTÓ nagy jelentőséget tulajdonítunk ügyfeleink adatvédelmének. Ebben az Adatvédelmi Szabályzatban tájékoztatjuk Ügyfeleinket személyes adataik gyűjtéséről, használatáról és feldolgozásáról, amikor regisztrálnak vagy szolgáltatásainkat igénybe veszik, valamint mindarról, ami ezzel kapcsolatos.
Az összes ügyfél személyes adata a hatályos jogszabályokban és az Általános Adatvédelmi Rendeletben meghatározott elveknek megfelelően kerül gyűjtésre, feldolgozásra és tárolásra.
1.2. Gondosan el kell olvasnia jelen Adatvédelmi Szabályzatot annak érdekében, hogy tájékozódjon azokról az irányelvekről és gyakorlatokról, amelyek az Ügyfél személyes adataira vonatkoznak, hogyan fogjuk használni az adatokat, és hogyan kezeljük azokat. Abban az esetben, ha nem ért egyet ezzel az Adatvédelmi Szabályzattal, fel kell hagynia Szolgáltatásaink (amint az Önnel kötött Megállapodásban meghatározva van) használatával. Személyes adatait megadva és szerződéses kapcsolatot fenntartva velünk, miután elolvasta ezt az Adatvédelmi Szabályzatot, feltételezzük, hogy beleegyezett személyes adatai gyűjtésébe, használatába és közzétételébe a jelen Adatvédelmi Szabályzatban meghatározott feltételek szerint, hacsak másképp nem értesít minket.
Személyes adatok gyűjtése
Három általános kategóriában gyűjtünk személyes adatokat azok feldolgozásának jogalapja szerint.
2.1. Információk, amelyeket az Önnel kötött szerződésünk megfelelő végrehajtásához gyűjtünk.
Az alábbi információkat kérjük és gyűjtjük Öntől, amikor szolgáltatásainkat kívánja igénybe venni. Ezek az információk szükségesek a szerződéses kötelezettségeink megfelelő és pontos teljesítéséhez. Ezeknek a személyes adatoknak a gyűjtése nélkül nem tudjuk nyújtani szolgáltatásainkat.
A termék/szolgáltatás rendelőjének neve
A terméket/szolgáltatást igénybe vevő személy neve
Telefonszám
Email cím
Szállítási cím
2.2. Információk, amelyeket Önnek vagy egy harmadik félnek a hozzájárulása alapján gyűjtünk.
Választhatja, hogy további személyes információkat szolgáltat Önről vagy harmadik felekről. Abban az esetben, ha harmadik fél személyes adatait szolgáltatja nekünk, kijelenti, hogy megszerezte azok hozzájárulását az ilyen személyes adatok nyilvánosságra hozatalához. Ezeket a személyes adatokat Önnek vagy az általuk megadott harmadik fél hozzájárulásának alapján fogjuk feldolgozni. Ilyen információk lehetnek:
Bármilyen más információ, amelyet Ön a folyamatos kommunikáció keretében közöl velünk az ügyfélszolgálat nyújtása céljából; Bármilyen további személyes adat, például elérhetőségi adatok vagy más szállítási címek, további szolgáltatások nyújtása érdekében, amelyeket kérhet tőlünk; Panaszokkal kapcsolatos adatok - kötelesek vagyunk nyilvántartást vezetni a panaszokról és adatokat gyűjteni az ilyen panaszokról.
2.3. Információk, amelyeket jogi kötelezettségeink és jogos érdekeink alapján gyűjtünk
Abban az esetben, ha szolgáltatásainkat és weboldalainkat használja, Ön beleegyezik abba, hogy adatokat gyűjtünk, beleértve az automatikusan gyűjtött, személyes adatnak minősülő információkat. Ezek az információk szükségesek jogi kötelezettségeink teljesítéséhez, valamint jogos érdekeink kielégítéséhez a szolgáltatásaink funkcionalitásának javítása érdekében:
Adatok hivatalos dokumentumokból a számlák kiállításának céljából, a törvényes eljárásnak megfelelően, valamint az áfa, vámok és más hasonló adók és díjak visszatérítésének lehetőségének biztosítása érdekében. Információk a szolgáltatásaink használatáról - tárolunk információkat a szolgáltatásaink használatáról, például a leadott rendelésekről.
Hozzáférési információk: automatikusan gyűjtünk adatokat a weboldalainkhoz való hozzáférésekről, ilyen információk többek között: IP címek, hozzáférés pontos dátuma és időpontja, azonosítók a hozzáférést biztosító böngészőről.
Sütik: sütiket és más hasonló technológiákat használunk, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy szolgáltatásainkat Ön számára kényelmes módon nyújtsuk. További információkért a használt sütikről, kérjük, olvassa el a Sütik Szabályzatot.
Fizetési kártya használati adatok (a fizetési tranzakció végrehajtásának céljából, ha alkalmazandó). Mi nem láthatjuk az Ön által megadott fizetési kártyaadatokat, de ezek az adatok automatikusan és biztonságosan feldolgozódnak a weboldalainkon elhelyezett Virtuális POS által, és a releváns információkat a pénzintézet használja a kártyatranszakció kezdeményezésére és feldolgozására.
3. Hogyan használjuk fel a gyűjtött személyes információkat?
Információkat, beleértve a személyes adatokat is, az ügyfeleknek szánt termékeink nyújtásának céljából használjuk, tároljuk és dolgozzuk fel. Nem használjuk személyes információit profilozásra, marketingre vagy bármilyen hasonló célra.
A jövőben olyan rendszereket is bevezethetünk, amelyek feldolgozzák az általunk kapott információkat a weboldalaink funkcionalitásának javítása, ügyfélszolgálatunk fejlesztése, könnyebb kommunikációs eszközök bevezetése, valamint online szolgáltatásaink biztonságának javítása érdekében.
4. Személyes adatok megosztása
4.1. Az Ön hozzájárulásával Abban az esetben, ha Ön kifejezetten utasított minket, személyes információkat adhatunk ki Önről bármely harmadik félnek az Ön utasításainak megfelelően, például a "garanciális célból” (harmadik felek által nyújtott garanciaszolgáltatások).
4.2. Csoportunk más tagjaival Személyes adatait megoszthatjuk vállalati csoportunk más tagjaival vagy vállalati családjával, amelyek közös tulajdonlással vagy ellenőrzéssel kapcsolódnak össze, hogy megfelelően teljesítsük az Ön iránti kötelezettségeinket vagy az érvényes jogszabályokat, vagy kezeljük a kockázatot, vagy segítsünk az esetleges törvényellenes és csalás gyanúja miatt felderíteni és megelőzni, valamint más szabályzataink és megállapodásaink megsértését és szabályozni jogos igényeinket.
4.3. Harmadik fél szolgáltatókkal Személyes információkat megoszthatunk annak érdekében, hogy teljesítsük szerződéses kötelezettségeinket és szolgáltassuk Önnek a termékeket és szolgáltatásokat, az alábbiak szerint:
4.3.1. Alvállalkozók garanciális szolgáltatásainak nyújtása céljából: A neveit és elérhetőségi adatait megoszthatjuk alvállalkozóinkkal, akikhez bizonyos szolgáltatási tevékenységeket delegálunk.
4.3.2. A vonatkozó jogszabályok szerinti kötelezettségeink teljesítése, számviteli és adózási célokra, számlák kiállításának céljából: Megoszthatjuk az Ön személyi igazolványának adatait az általunk igénybe vett könyvelőcégekkel.
4.3.3. Áruk és szolgáltatások szállítása céljából: Megoszthatjuk az Ön nevét, elérhetőségi adatait és címét, beleértve az Ön által megadott szállítási címet is, azokkal a futárcégekkel és a Magyar Posta Zrt. -vel, amelyek szolgáltatásait a fuvarozásban használjuk.
4.3.4. Online tartalmak nyújtásának céljából: A tárhelyszolgáltatóink és más online szolgáltatók automatikusan rögzítik az Önre vonatkozó információkat, például IP címeket, hozzáférési és egyéb adatokat az Ön viselkedéséről weboldalainkon.
4.3.5. Kártyás fizetések fogadásának céljából weboldalainkon: Az akvizíciós pénzintézetünk (acquirer) automatikusan feldolgozza a fizetési adatait, például PAN, CVC, dombornyomott név, lejárati dátum és egyéb hasonló információkat, ha fizetési kártyával fizet a termékekért vagy szolgáltatásokért.
5. Adattárolási időszak
Személyes adatait a megfelelő személyes adatok tárolására vonatkozó jogi követelményeknek megfelelően tároljuk.
Abban az esetben, ha nincs alkalmazandó jogi követelmény a megfelelő személyes adatok tárolására, személyes adatait a közöttünk felmerülő bármely jogi kapcsolat elévülési idejéig tároljuk.
6. Jogszabályi kötelezettségeink teljesítése
Az Ön információit, ideértve a személyes információkat is, megoszthatjuk bíróságokkal, nyomozó hatóságokkal, közszolgáltató hatóságokkal vagy más törvény által felhatalmazott harmadik felekkel, a jog által engedélyezett mértékben, az alábbi célokra:
jogi kötelezettségeink teljesítése;
eljárási követelmények teljesítése és jogi igények elleni védekezés;
válaszadás az illetékes hatóságok bűncselekmények vagy más törvényellenes tevékenységek vizsgálatával kapcsolatos érdeklődésére vagy más olyan magatartások vizsgálatára, amelyek jogi kockázatot jelenthetnek számunkra, Önre vagy bármelyik ügyfelünkre;
Általános Szerződési Feltételeink végrehajtása és adminisztrálása;
jogaink, vagyoni érdekeink vagy magánéletünk, alkalmazottjaink, vállalati családjánk vállalatainak vagy a közönség érdekeinek védelme.
7. Információk megosztása
Az Európai Gazdasági Térségen (EGT) kívül Számos harmadik fél szolgáltatót veszünk igénybe áruink nyújtásakor.
Világméretű működésünk megkönnyítése érdekében átadhatjuk, tárolhatjuk és feldolgozhatjuk az Ön adatait vállalati családunk tagjai között vagy Európában székhellyel rendelkező szolgáltatóknál. Ezekben az országokban az adott országokra vonatkozó törvények eltérhetnek az Ön tartózkodási országára vonatkozó törvényektől. Személyes adatokat nem adunk át az EGT-n kívül, kivéve, ha tárhelyszolgáltatóink és más online szolgáltatóink online tartalmunkat olyan pontokról szolgáltatják Önnek. Amikor személyes adatait az EGT-n kívül tároljuk, átadjuk és feldolgozzuk, biztosítottuk, hogy megfelelő védelmi intézkedések legyenek érvényben az adatvédelem megfelelő szintjének biztosítása érdekében, például az alkalmazandó Megfelelőségi Határozatok betartásával. További információkat az adatvédelem megfelelő szintjének biztosításáról kérésre biztosítunk.
8. Az Ön jogai
Bármelyik jogot gyakorolhatja, amelyet ebben a szakaszban leírunk, az acellelek@gmail.com címre küldött e-mailben. Kérjük, vegye figyelembe, hogy előfordulhat, hogy azonosítania kell magát, mielőtt további lépéseket tennénk a kérésével kapcsolatban.
8.1. Adathozzáférés és adathordozhatóság
Jogában áll hozzáférni és fogadni, illetve átvenni az általunk Önnek feldolgozott személyes adatokat az Ön kérésére. Legkésőbb egy hónapon belül választ kap, hacsak nem lehetséges ez a kérés és/vagy annak bonyolultsága miatt, amely esetben értesítjük az erre vonatkozó határidő meghosszabbításának szükségességéről.
Különösen jogában áll:
személyes adatainak másolatát megkapni strukturált, általánosan használt és gépi olvasható formátumban, amely támogatja az újrafelhasználást; személyes adatait átadni egyik adatkezelőről a másikra; személyes adatait tárolni további személyes használatra egy saját eszközön; és személyes adatait közvetlenül átadni az adatkezelők között akadályok nélkül. Az alkalmazandó jogszabályok jogosulttá tehetnek arra, hogy kérje személyes adatainak másolatát, amelyet mi kezelünk.
Fenntartjuk a jogot, hogy megtagadjuk e jog gyakorlását, ha bizonyítani tudjuk, hogy a kérelem jellege egyértelműen megalapozatlan vagy túlzott.
8.2. Pontatlan vagy hiányos információk kijavítása
Jogában áll kérni tőlünk, hogy helyesbítsük az Önt érintő pontatlan vagy hiányos személyes információkat (amelyeket saját maga nem tud javítani az online szolgáltatásunkon keresztül). Legkésőbb egy hónapon belül választ kap, hacsak nem lehetséges ez a kérés és/vagy annak bonyolultsága miatt, amely esetben értesítjük az erre vonatkozó határidő meghosszabbításának szükségességéről.
Fenntartjuk a jogot, hogy megtagadjuk e jog gyakorlását, ha bizonyítani tudjuk, hogy a kérelem jellege egyértelműen megalapozatlan vagy túlzott.
8.3. Törlés ("A feledéshez való jog")
Jogában áll kérni, hogy töröljük az Önre vonatkozó személyes információkat, amelyeket feldolgozunk. Legkésőbb egy hónapon belül választ kap, hacsak nem lehetséges ez a kérés és/vagy annak bonyolultsága miatt, amely esetben értesítjük az erre vonatkozó határidő meghosszabbításának szükségességéről. Fenntartjuk a jogot, hogy megtagadjuk e jog gyakorlását, ha bizonyítani tudjuk, hogy a kérelem jellege egyértelműen megalapozatlan vagy túlzott, vagy hogy nem jogosultunk az Ön személyes adatainak törlésére egy meglévő jogi kötelezettség miatt.
8.4. Adatkezelés korlátozásának joga
Jogában áll kérni tőlünk, hogy korlátozzuk személyes adatainak feldolgozását. Fenntartjuk a jogot, hogy megtagadjuk e jog gyakorlását, ha bizonyítani tudjuk, hogy a kérelem jellege egyértelműen megalapozatlan vagy túlzott, vagy hogy nem jogosultunk az Ön személyes adatainak feldolgozásának korlátozására egy meglévő jogi kötelezettség miatt.
8.5. Ellenvetés a feldolgozással szemben.
Jogában áll tiltakozni személyes adatai automatikus feldolgozása ellen, és kérni, hogy azokat emberi beavatkozással dolgozzák fel. Legkésőbb egy hónapon belül választ kap, hacsak nem lehetséges ez a kérés és/vagy annak bonyolultsága miatt, amely esetben értesítjük az erre vonatkozó határidő meghosszabbításának szükségességéről. Fenntartjuk a jogot, hogy megtagadjuk e jog gyakorlását, ha bizonyítani tudjuk, hogy a kérelem jellege egyértelműen megalapozatlan vagy túlzott.
8.6. Hozzájárulás visszavonása
Amennyiben hozzájárult a személyes adatainak feldolgozásához, bármikor visszavonhatja a hozzájárulását, és ha nincs más jogalap a személyes adatainak törvényes feldolgozásához, kötelesek vagyunk abbahagyni a releváns személyes adatok feldolgozását.
8.7. Panasz benyújtása
Jogában áll panaszt benyújtani a hatóságokhoz, ha úgy gondolja, hogy személyes adatainak feldolgozása során megsértettük valamely jogát. Az illetékes hatóság a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság, cím: 1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11., kapcsolat: privacy@naih.hu, +36 1 3911 400.
9. Biztonság
Folyamatosan bevezetünk és frissítünk adminisztratív, technikai és fizikai biztonsági intézkedéseket az Ön információinak biztonsága érdekében, hogy megvédjük az illetéktelen hozzáférés, elvesztés, megsemmisítés vagy megváltoztatás ellen. Néhány alkalmazott intézkedésünk az adatok titkosítása, névtelenítése, tűzfal és hozzáférés-szabályozás a személyes adatokhoz. Ha tudomása van vagy gyanítja, hogy illetéktelen hozzáférés történt személyes adataihoz, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a weboldalunkon található elérhetőségeinken: steelsoul.mypos.site .
10. Változtatások a Adatvédelmi irányelvekben
Fenntartjuk a jogot, hogy bármikor módosítsuk ezen Adatvédelmi irányelveket e rendelkezés szerint. Ha módosítjuk ezen Adatvédelmi irányelveket, a frissített Adatvédelmi irányelvek elérhetővé válnak weboldalunkon, és ezzel együtt tekintjük, hogy minden ügyfelet megfelelően tájékoztattak. Abban az esetben, ha nem tiltakozik a változtatások ellen, az új Adatvédelmi irányelvek rendelkezéseivel lesz kötelezve anélkül, hogy további megerősítést kellene kérni tőle.